A Római Kalandpark Animátort keres!

 

Feladatok:

–          Kalandpark nyitási és zárási feladatainak ellátása

–          Kalandpark kötélpályáinak és eszközeinek folyamatos ellenőrzése

–          vendégek részére a park szolgáltatásainak biztosítása

–          szolgáltatás minőségének felügyelete

–          a parkvezetés által meghatározott feladatok ellátása

–          alkalmi munkavállalók munkájának koordinálása

–          a kalandpark rendezvényeinek lebonyolításában való aktív részvétel

–          közreműködés a parkvezetővel az elvégzendő feladatok meghatározásában, kiosztásában, ellenőrzésében

–          vendégek tájékoztatása a szolgáltatásokról, lehetőségekről

–          vendégek magatartásának felügyelete, park tisztaságának, rendjének fenntartása

 

Elvárások:

 

–          gyakorlott kötélpálya és kötéltechnikai ismeret

–          társalgási szintű angol nyelvismeret

–          ápolt megjelenés

–          határozottság, jó kommunikációs és problémamegoldó készség

–          csapatjátékos, türelmes, gyermekbarát hozzáállás

Előnyök:

–          más szabadidőparkban szerzett gyakorlat

–          kötélpályákon végzett mentési ismeret

–          további idegen nyelv ismerete

 

Munkaviszony:

 

–          2020. áprilistól szeptemberig főállású bejelentett munkaviszony

–          napi 9 órás munkaidő (9.00-18.00)

–          fizetés nettó 180.000Ft /hó, fizetett szabadsággal

 

A fényképes önéletrajzokat a hr@romaikalandpark.hu e-mail címre várjuk, a munkakör megjelölésével, 2020. február 28-áig.

Tájékoztatjuk, hogy önéletrajz beküldésével hozzájárul az ahhoz kapcsolódó adatkezeléséhez, adatkezelési szabályzatunk honlapunkon megtalálható.

 

Római Kalandpark - Céges rendezvények

 

Pénztárost keres a Római Kalandpark!

Feladatok:

–          vendégek fogadása, tájékoztatása,

–          pénzkezelés, a pénztár napi nyitási és zárási feladatainak ellátása

–          Kalandpark jegyek értékesítése

–          statisztikák készítése, pénztárosi adminisztráció vezetése

–          ügyfélszolgálat illetve az irodai feladatok segítése, vezető által kért irodai feladatok ellátása

–          irodai rend fenntartása

Elvárások:

–          társalgási szintű angol nyelvismeret

–          pontos és precíz munkavégzés

–          biztos informatikai tudás

–          jó kommunikációs készség és sok türelem

–          biztos nyelvtudás

–          rugalmasság, terhelhetőség

Előnyt jelent:

–          pénztárosi, pénzügyi gyakorlat

–          angolon kívül más idegen nyelv ismerete

 

Amit kínálunk:

–          2020. április – szeptember között főállású munkaviszony

–          napi 9 órás munkaidő

–          gyönyörű munkahelyi környezet

 

Az fényképes önéletrajzokat a hr@romaikalandpark.hu e-mail címre várjuk, a munkakör és a nettó bérigény megjelölésével.

Önéletrajzok beküldési határideje: 2020. február 20.

Tájékoztatjuk, hogy önéletrajz beküldésével hozzájárul az ahhoz kapcsolódó adatkezeléséhez, adatkezelési szabályzatunk honlapunkon megtalálható.